Manuele therapie

Manuele therapie richt zich op het onderzoeken en behandelen van patiënten met klachten aan de wervelkolom en gewrichten van de armen en benen.

Het doel van manuele therapie is het verminderen van pijn en het beter laten bewegen van spieren, gewrichten en soms ook zenuwen waardoor houding en bewegingen verbeteren. Tijdens de behandelingen met manuele therapie worden er specifieke technieken gebruikt, waardoor de effecten vaak direct merkbaar zijn. Daarnaast zijn instructies en adviezen  met ondersteunende oefeningen onderdeel van de behandeling.

manueletherapie_sanatoriumlaan2
manueletherapie_sanatoriumlaan

Manuele therapie kan worden toegepast bij:

• Nek- en schouderklachten, al dan niet in combinatie met armklachten
  • Hoofdpijn en duizeligheid
  • Klachten hoog in de rug, al dan niet met rib- en borstpijn
  • Lage rugklachten, al dan niet met uitstraling naar de benen
  • Heup- en liesklachten
  • Klachten van de knie, enkel/voet
slider-3

Lorem ipsum dolor sit amet

Morbi leo arcu, dapibus sed porta ac, sagittis id arcu. Nunc tempus justo eget faucibus facilisis. Fusce suscipit ex eget diam fermentum laoreet at nec risus. Pellentesque euismod purus et lectus facilisis, non convallis purus blandit. Aliquam at dictum mi, vitae tincidunt dui. Nunc iaculis, nulla at tristique aliquet, leo purus pellentesque urna, pellentesque ultricies sapien felis quis urna. Nunc dolor justo, dictum et justo non, suscipit convallis risus.

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean varius auctor neque nec lacinia. Fusce laoreet ligula vel massa posuere, eget suscipit elit pretium. In sit amet iaculis tortor, sit amet tempor turpis. Proin auctor neque sem, vel egestas ipsum euismod id. Sed dapibus dui non sapien sodales, a facilisis augue tincidunt. Cras vitae molestie sem. Aliquam erat volutpat. Nulla iaculis, ex eget eleifend fermentum, diam massa blandit est, porttitor elementum leo eros non tortor.

slider-3

Meld u direct aan of neem contact met ons op!